Det är sent och jag är vaken..

Vilket inte är ovanligt för att vara jag..
Idag har jag fikat hos syster som fortfarande är höggravid. Ätit middag hos mamma och pappa. Jag har också varit hos mammas kompis och klippt mig. Det är fruktansvärt skönt men känns nu jätte kort igen.. :P Som vanligt direkt efter att jag klippt mig. Jag håller nu på att spara ut håret. Det känns inte så bra direkt efter att jag klippt mig men det går ju framåt sakta. Nu har jag också uppdaterat mitt CV. Imorgon ska jag låna Netts dator och skriva ett personligt brev som jag ska spara på min mail sen ska jag söka lite heltidsjobb.

På lördag är syster beräknad så Enzo kan komma vilken sekund som helst nu. Spännande!

Kyra äter som en häst vilket inte hör till vanligheten. Jag tycker också att hennes midja börjar flyta ut lite. Min hund är nämligen annars ett perfekt exemplar. Hon är precis idealvikten för hennes stolek. En medium hund på ca 9-10 kg. Jag hoppas verkligen att hon är gravid, men hon kan lika gärna vara sken dräktig. Vi får helt enkelt hoppas och se.. :)

I helgen har det varit fullt upp. I fredags firade vi min sambo som fyllde 23 år i torsdags. Hela släkten var här och fikade och sen kom alla vänner över och drack lite smått och gott. Jag var galet stressad men det var sjukt trevligt. Smilla 1½ knatade omkring bland alla vänner och pladdrade på som satan. Min preggo syrra var också en av dom som var här längst vilket var strongt av henne. Smilla var kvar till nio sen vart lilltjejen trött och åkte hem och sov med mamma och pappa :) Hon är så otroligt söt den ungen. Mina nallar fick massa gos av henne. :D På lördagen gick jag upp och dammsög och skurade golven medans älsklingen sov som en stock. Han vaknade inte ens lite när jag dammsög precis brevid sängen på hans sida. Haha. Sen bar det av till jobbet så jobbade jag till tio. Och på söndagen var det jobb hela dagen från 12 till 21. Full rulle helt enkelt.

Nu kollar jag på tv och läser bloggar. Snart ska jag hoppa isäng.
Ha det underbart. Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0