död

kl är bara halv ett på natten och jag, den nattmänniskan jag är borde vara vid liv, detta är tidigt för mig.
Men jag var ju uppe kl 7 imorse och va i skolan idag.. Det konstiga är bara att jag sov 2½timme!! på eftermiddagen så jag borde verkligen vara pigg... Aja

Skolan vad ska man säga. Kursen jag läser nu heter människan socialt och kulturellt.
Språket är svårt, jag har inte pluggat på så länge att det känns som ett helt annat språk när allt står på sån vetenskaplig svenska... Skit jobbit. Imorgon bör iallafall mina böcker komma och då hoppas jag att det ska gå lättare. Idag har jag iallafall installerat Office programmet på min dator så nu har jag word.. Vilket är ett MÅSTE när jag ska plugga :) Jag sa upp mitt mobila bredband också, jag tror att jag och matte ska beställa en rauter istället, med högsta möjliga hatighet som vi båda kan surfa på .. det kommer bli skit skönt..
Imorgon blir det jobb.. Mitt vanliga kvällspass 17:55-22:00.
Nu ska jag hoppa isäng så jag kan gå upp och plugga imorgon :)
NATTI

Min underbara sötaste vovve!
Min Finaste underbaraste sötaste BEBIS!! (KYRA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0