Godis

Ja dagen vart väll inte riktigt som planerat men väldigt mysig :)
Vaknade av att Matte satt i soffan och kollade på tv. Vart riktigt glad för att han var hemma. Vi städade lite torkade damm och så, tvättade det som fanns kvar i tvättkorgen, nu är allt rent. Så imorgon bir det till att vika tvätt kan jag lova. Helt plötsligt bar det av till Västerås med Nett (Jeanette, min fru) Uffe, Wilda och älsklingen. Uffe skulle kolla på en bil. Det vart ingen bil köpt men det vart middag och en sväng förbi sveriges största godisaffär. haha Massa godis köpte vi och åkte hemmåt. När vi kom hem åkte jag och matte förbi mamma och hämtade ett kvitto eftersom vi skulle byta kläderna matte fick i födelsedagsprecent. Hos mamma satt Malin med Enzo så jag pussade lite på plutten, fy fan va han är go. Sen bar det av till skärholmen där vi bytte kläderna, det vart en likadan piké som han fick av min familj bara storleken större. Sen vart det två t-shirts och en jacka. Dom var fruktansvärt fina faktiskt jag är grymt nöjd. Efter det åkte vi till huddinge till Uffe och Nett och kollade på tv. (tv-tisdag) Kanal 5. Åt massa godis men det märks inte ens i burken.. haha. Har ju kvar till helgen iallafall... :P Vi kom hem vid typ elva, nu ligger mannen och sover och jag sitter vid datorn som vanligt :P Men nu börjar det bli brottom för mig att hoppa isäng har fullproppad dag imorgon. Det som står på schemat är: Klippa Emil, vika tvätt, duscha, möte på jobbet, fira gudson/kusin som fyller 6år, och sen kommer förhoppningsvis Kenneth och hans bebis Olle förbi en sväng så jag får gosa lite bebis :) Ja full rulle kan man nog kalla det.. haha.

Hoppas ni har haft en underbar dag! Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0