Gosa :)

Idag har jag gosat med Enzo! Pluttilutt! :)
Jag och Malin började med att gå till fruängen och gå på banken och apoteket och handla lite då vart det även en snabb lunch sen gick vi hem också och det var såå skönt i det fina vädret. Verkligen jätte härligt. sen gick vi hem till Malin och snackade massa skit och jag gick inte hem förens kanske vid åtta-halv nio :) Vi hade super trevligt.
När jag kom hem gick jag och mötte upp Jenni och sen har vi snackat skit sen dess. Kollat runt på massa tragiska bloggar haha vissa fjortisar kan man verkligen garva åt (kissie?)
Nu är det tomt här hemma älskling somnade på soffan så honom skickade jag isäng. Ska snart joina honom men tänkte dela med mig lite av min dag först.

Imorgon blir det till att storhandla och städa för på söndag ska soffan SÄLJAS!! :D
och på måndag kommer DEN NYA! :D Jag är lycklig!
Nu ska jag ta och stoppa in bilderna från kameran på datorn för idag fick jag med mig min kabel från syrran :)

Love you
Jag och Jenni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0