Jobba

Snart är det dags för mig att bege mig mot jobbet. Jag är inte taggad.
Men pengar är ett måste. Jag väntar fortfarande på mina böcker.. Jobbigt för att jag känner att jag har svårt med mina uppgifter utan böckerna.. Aja. Ikväll ska jag försöka dra igång ändå annars hinner jag inte.

Imorgon ska jag till syster och gosa med Enzo :) Mycket trevligt och sen ska jag hämta lite böcker hos Johan som har böcker som jag kommer behöva i mina framtida kurser. Kommer att bli kul att bläddra lite i dom :)
Se vad jag ska läsa nästa termin :)

Idag har jag lagt ut soffan på blocket eftersom våran nya fiina soffa kommer på måndag.
Hoppas att vi blir av med soffan på söndag..
http://www.blocket.se/stockholm/Soffa_Manstad_IKEA_26479553.htm?ca=11&w=1

Till salu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0