Jobbat

Idag har jag jobbat 12-20. Nu är kl snart 02 så jag är alltså död!!
När man är trött och tänker gå och lägga sig ska man inte sätta på datorn!!
Team America går på fyran haha första gången vi såg den var i Finland i sommras. Antti visade den för oss för att han tyckte att den var så jävla rolig och den är verkligen sjuk.
Det känns inte som att jag bytt efternamn. Jag har tagit kontakt med massa olika företag som jag har räkningar och abonnemang och så hos, samt hyresvärden och min chef. Men jag har lixom inte behövt presentera mig än.. Och när jag väl får en chans att göra det så kommer jag säker säga fel ändå och säga mitt gammla av ren vana haha. Nä innan jag svimmar och dör så ska jag hoppa isäng.
Imorgon kommer det BEBISAR hem till oss :D

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0