Lovely.

Jag har fått en ny lust att blogga, vet inte vart den kommer ifrån men jag har inte bloggat mycket på länge nu men helt plötsligt behöver jag bara skriva. Egentligen har jag nog inte en så spännande blogg men men :P

Det var väldigt trevligt att klippa Emil, som vanligt man babblar på och glömmer bort tiden.. haha Idag tog det 1½timme att klippa honom!! Det tar mig aldrig så lång tid annars! :P
Jag hann ändå vika all tvätt, duscha och göra mig helt iordning och äta lunch innan jag skulle bege mig mot jobbet för kassamötet. :) I liljeholmen mötte jag Linnea som också skulle på mötet så vi sälskapade resten av vägen.
När mötet var slut hämtade mamma upp mig och vi åkte till Edwin som fyllde 6år. Trevligt där, Enzo kom också (med malin och rikard såklart) så jag fick gosa :D
Igår skickade jag papperna till CSN också, skönt att ha det klart innan jag börjar så jag inte behöver gå utan pengar.. :) Nu ska jag hoppa isäng imorgon blir det jobb och kanske Kenneth och hans bebis Olle, vi får se.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0