Ny soffa!! :)

Igår kom våran nya soffa!! Den är så otroligt fin! och STOR. Om man sitter 4st i soffan så sitter man långt ifrån varandra och har mycket plats, precis vad vi var ute efter. Jag har inte hunnit ta någon bild än, men så fort jag gjort det ska jag lägga upp en på bloggen så ni får se den vackra skapelsen.

Idag har jag varit i skolan på lektion.. Gick bra men jag har svårt att hålla med om mycket av det som läraren säger denna gång om kultur och genus. Nu gäller det bara att speeda på pluggandet så jag blir klar i tid. Nästa vecka börjar även Psykologi A. Mycket spännande.
Däremot har mina böcker som jag beställde från Adlibris fortfarande inte kommit!! Jag är hysterisk. Det har gått 1½ vecka och det skulle ta 1-3 dagar! Inte alls okej.. Snart behöver jag ju inte ens böckerna längre..

Efter att jag varit i skolan och kommit hem och slängt i mig en macka däckade jag på soffan, antar att det är därför jag inte har tuppat av än :P haha sen ringde min fru Nett och väckte mig. Hon hade plockat upp barnen i tumba så hon var påväg till mig för att plocka upp mig. Jag åkte med dom till huddinge och busade/myste/målade med Wilda, min lilla sötnos med en jäätte lös tand. Hon är så stor nu fyller 6år och ska börja skolan i höst. Det är bra att Nett har låssas barn som jag kan leka med :) När jag skulle hem från huddinge gick det inte lika bra. Jag hoppade på bussen 21:35 och åkte till fruängen men där fick jag inte komma på tunnelbanan för busschaufören hade stämplat min remsa med tiden 20:45. Jävla idiot. Hur svårt kan det va och vrida tiden på stämpeln?! Så jag gick hem från fruängen eftersom jag inte hade någon lust att stämpla dubbelt från huddinge hem..

Nu ska jag hoppa isäng och sova länge imorgon för sen ska jag plugga plugga och fixa pass.
God natt!
Girl talk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0