Städdag :)

Idag har det varit städdag för mig här hemma.
Jag har dammsugit, diskat, tvättat kläder och grov sanerat soffan som var lagom hårig av hunden ;P
Efter soffan tappade jag suget.. haha så nu ska jag torka damm överallt och sen tänkte jag skura golven imorgon.
Imorgon är det ju även tv-tisdag :) Går verkligen inte att missa. Undra om jag ska ta mig till huddinge och kolla med min fru (Jeanette) vi får se. Nästa vecka kommer våran nya soffa WOHO :D så jag måste tvätta alla kuddfodal till soff kuddarna också. Och så måste jag fylla i CSN papperna och skicka in dom så jag får mitt studiebidrag nu när jag ska börja plugga. Jag måste lägga ut gammla soffan på blocket också så att vi blir av med den innan den nya soffan kommer..

Nu kolla CSI med älsklingen och hoppas på att han inte får mer jobb i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0