Tröttmössa

Första dagen i skolan idag! Det gick bra! :)
Lärarinnan heter Malin och hon verkade supertrevlig och glad och jag tror att hon är super duktig på att lära ut. Det var mästadels äldre personer mellan 35-50 år, vi som var unga var kanske bara 5-10 pers av 50! Det hade jag verkligen inte förväntat mig! Men jag är förväntansfull och det verkar super kul! Nu är jag dödstrött efter att ha jobbat nio timmar igår hem och sova och upp sju imorse. Jag slapp iallafall laga middag idag för vi fick mat hos min fru (nett) och uffe. Trevligt :) Tack babe! Imorgon är jag ledig, det ska bli super skönt och sen är det skola igen på Onsdag. Någon dag i veckan måste jag åka och fixa nytt pass med älskling. Eftersom vi planerar att åka till spanien i sommar + att jag måste kunna legitimera mig med mitt nya efternamn :)
Imorgon är det super tv-tisdag också! Glöm inte det alla läsare det börjar kl åtta på femman och håller på tills du somnar ;)

Just nu vill jag bara ha sommar!! Ge mig spanien, sol, bad, goda drinkar och trevligt sällskap!
Vädret just nu suger hårdare än min super dammsugare!!
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0