Måndag

På förmiddagen tog vi det lugnt idag eftersom jag sover så sjukt dåligt på nätterna nu för tiden. När min mamma slutat jobbet så kom hon hit och vi gick och handlade lite och sen satte vi igång med hårfixande. Tuva var super duktig hela tiden och spexade gärnet för mormor :) nu är vi fina i håret och redo för kusinens dop på lördag. Jag måste bara hitta en bra present. Planera vad jag och tuva ska ha på oss ska jag ta tag i också. Annars har vi inte så mycket planer för veckan.

Jag kollade på inkognito som går på fyran ikväll och kommer nog se hela den serien som bara är i tre delar. Tyckte den va bra för att va svensk..

Nu ska jag bädda rent i sängen och sen hoppas att jag somnar tidigare än de senaste dagarna. Hoppas också att jag slipper vakna flera gånger inatt nu när matte jobbar natt. Han har ju haft sån fruktansvärd hosta.. Ja hoppas går ju :P

I brist på annat så lägger jag in en bild på några av tuvas julklappar som var måååånga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0