Fin blogg?

Jag har haft en underbar helg :)
Glad påsk såhär i efterhand.. :P
I fredags var vi i huddinge och jag fixade till min groteska utväxt medans älsklingen fixade med bilen, tvättade, bytte fälgar och putsade lite. Den vart super duper fin så nu är det bara att komma och köpa den :)
http://www.blocket.se/stockholm/BMW_330_iM_Touring_02_optik_26409266.htm?ca=11&w=1&last=1

I lördags så jobbade Matte på dagen och jag och mamma åkte och handlade mat och annat gott sen började vi laga mat och tur hade min sambo som kom hem precis i tid till att maten var klar. Vi hade super trevligt verkligen och gud va jag älskar min mamma :) haha det var så skönt att bara umgås och ta det lungt hemma hos oss. Det brukar ju oftast bli så att vi åker hem till dom.. Men nu var pappa och Marcus i Jönköping på Elmia så mamma fick komma till oss och umgås lite :)

Igår så var vi på middag hos Mattes morbror tillsammans med Hans mamma, syster och andra morbror. Vi fick underbart god mat och med riktigt trevligt sällskap så det var också najs. Efter det kom Jenni och Nicke förbi och kollade på tv hemma hos oss och Jenni hjälpte mig att fixa bloggen lite så att den skulle bli lite mer personlig. Vad tycker ni? Vart det bra?

Idag har jag pluggat hela dagen, sen kom Mattes mamma och syster och käkade middag hos oss och sen klippte jag Suss (mattes mamma) Vid nio kom nicke och jenni igen och kollade på Johan Falk filmen med oss. Mycket bra dag :) Imorgon kommer Enzo kyras bästis hit. Vi ska vara hundvakt tills på lördag. Det ska bli spännande att gå ut med två hundar som älskar varandra och ska leka hela tiden.. Vi får se hur det går :)


Våran vackra, vackra bil!! Den finaste som finns!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0