Fredag :)

Jag har precis kommit hem från Jenni, var där och kollade på deras lägenhet eftersom jag inte vart hos henne sen dom flyttade och så lekte jag lite med Wilmer han har blivit så stor sen jag såg han sist :)
Kyras mamma och pappa såg så små ut i jämförelse med kyra för dom är kortklippta och kyra är lurvbollen själv.. Så nu har jag bestämmt mig för att jag ska raka henne, hon ska se ut som enzo med i mindre stolek med långa öron när jag är klar. Det ska bli jätte skönt att slippa få in en hel sandlåda varje gång man är ute och går.. Jenni och Wille kom och mötte mig när jag var ute med hundarna och då fick kyra gå med barnvagnen och hon var jätte duktig på det! Hon fattade på en gång att hon inte kunde gå framför vagnen och hon drog nästan ingenting det var jätte lätt :) Min duktiga duktiga tjej. Enzo däremot har blivit van vid oss nu så han har börjat dra nu istället.. Det är ju inte riktigt lika lätt att hålla emot honom som med kyra..

Nu är det dags att börja laga mat.
Sen blir det till att försöka klippa kyra :)


Väldigt mörk bild jag hann inte fixa blixten (eftersom att jag inte vet hur man gör :P)
Men man ser att enzo sitter i kyras korg, haha den är aningen för liten för att han ska få plats.
Han ville sova med oss i sovrummet. snutten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0