Gossip girl

Ja, jag är en nörd. Jag kan inte missa de, så idag har jag spelat in. Tacka gud för inspelningsbar digitalbox! (inte för att jag på något sätt är religös)
Jag älskar intrigerna och spänningen. Så om någon känner för att köpa alla sesonger på dvd box till mig, TACK ;) haha Om det inte fanns så mycket hem-grejjer som vi behöver så skulle jag önska mig dom i födelsedagspresent men nu är det ju så att min man inte önskar sig sånna "tråkiga" saker så då får jag göra det istället.. :P

Äntligen är min jobb-helg över, woho :)
Söndagen går alltid så himmla fort eftersom jag sitter i kassan då och aldrig annars.. Dock får jag skit ont efteråt, i axlar och nacke.

Imorgon har jag hundra planer. Vi får se hur många jag hinner med Nett sa att hon skulle komma förbi också, hoppas hon gör de. Nu är jag död och sängen kallar på mig. Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0