Jobbhelg..

Dagen har bjudit på: hemgång för Enzos del, kalas för min kusin matilda som har fyllt 12 och jobb.
På kalaset hann jag gosa lite med Enzo (min systers son) Nu blir det virrvarr här kan jag lova haha
Två enzo en hund och en bebis.
Jag och Matte har kommit på under de här dagarna hur mycket vi älskar våran Kyra,
Vi visste det ju innan också men när man har nått att jämföra med kommer man på vad bra det man har verkligen är, om man säger så. Jag klippte kyra igår, det tog ett par timmar men nu är hon korthårig kan jag lova. Bild kommer på typ måndag :)
Nu är jag helt död så jag ska ta en snabb dusch och sen hoppa isäng. Imorgon är det ju jobb 12-21


Kyra och Enzo. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0