Koma

Jag ligger hemma sjuk i typ koma känns det som..
Jag knarkar halstabletter och te med honung.
Därför har det inte blivit så mycket bloggande på senaste dagarna.. Sorry
Eftersom jag är sjuk har det inte hänt så mycket.. jag har lagat mat.. och fixat balkongen
Så nu ligger trallen på plats och man kan äntligen sitta i solen på balkongen med datorn i knät på dagarna.
Imorgon ska jag till skolan, vi får se hur det går.. speciellt eftersom att jag mår så sjukt dåligt..
Men nästa vecka är sista veckan i den här kursen så jag har inte råd att vara sjuk imorgon!
Nu ska jag bjuda på lite bilder :)




Kyra nyklippt :)





Härliga balkongen har äntligen fått tillbaka sina möbler :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0