Tradera

Jag har precis upptäckt tradera.. jag har ju alltid vetat att det funnits men igår var jag inne och vart medlem och nu är jag besatt haha.. jag kollar hela tiden så ingen bjudit över mig och kollar efter nya grejjer som man kan hitta billigt. Just nu kollar jag runt efter coola kläder till systersonen :) Har hittat en del.. han kommer att få massor :P haha
I helgen har det vart lungt. Jag har varit hemma super sjuk i typ en vecka men nu känns det bättre. Kanske därför jag inte bloggat så mycket.. för att jag typ inte gjort någonting.. :P
Imorgon däremot är det Jennis studentskiva :D
Jag ska dit med Jenni och Nett och det ska bli skit kul. Bara vi tjejer tillsammans för en gångs skull :P
Sen blir det bara plugga resten av veckan för det här är sista veckan i den kursen jag läser nu.
Ska bli skit skönt att ha den avklarad faktiskt :)
Sen blir det medisinsk grundkurs fram till sommaren, det kommer nog bli en rolig kurs tror jag. Det är ju det jag är intresserad av och det jag vill läsa så det känns som att den kursen kommer att bli lättare. Jag måste bara skaffa mig en bok innan kursen drar igång. Om någon av er vet var man kan få tag på begagnade böcker lämna gärna en kommentar :) Nu ska jag torka lite damm sen hoppa isäng.
Jag ska ta massa bilder imorgon och lägga upp :) Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0