Två hundar

Vi har nu två hundar här hemma, det är verkligen en utmaning kan jag lova!
Enzo är ju inte heller den minsta hunden man kan hitta, och dom har ju inte direkt den största lägenheten att leka i.. Enzo verkar ganska ängslig och uttråkad, kan bero på det begränsade utrymmet han inte är van vid. Annars går det bra. Vi har valt att enzo ska sova i vardagsrummet medans vi tillsammans med kyra sover i sovrummet med stängd dörr som vi alltid gör. Det går väldigt bra! Vilket jag inte hade förväntat mig. Jag trodde att jag skulle behöva sova på soffan för att göra honom sällskap men han var ko-lugn, skit skönt faktiskt. Och jag tror att det är bra för kyra så hon får koppla av på natten.

Imorse var jag ute med dom två själv för första gången. Det gick bra, jag trodde att det skulle vara jobbigare.. Visserligen drar kyra framåt samtidigt som Enzo ska stanna och lukta på allt haha men sånt är livet.. Hade vart värre om dom båda hade dragit frammåt, då hade jag fått svårt att hålla emot..

Imorgon är det kvälls jobb som gäller och innan det ska jag försöka plugga lite.. Hoppas på att enzo har vant in sig lite imorgon så att han tar det lite lugnt.. Nu ska jag bara kolla runt lite till på internet innan sängen kallar. Fast jag ska ändå upp snart och ta ut hundarna på morgon promenad. Imorse var jag ute med dom vid sju imorgon tar jag det nog vid åtta.. en timme hit eller dit borde ju kvitta dessutom var dom ute rätt sent idag.


God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0