BILDBOMB!! =)



På landet fick finaste lilla Enzo plaska i sin pool och det var super roligt! Jag älskar min systerson.



Och Kyra fick bada i sjön. Det tyckte hon var super kul :)



När vi var hundvakt åt Mini, Var det svårt att få dom att sitta still. Men visst är dom söta :)



Sen kom Titta på besök och det var fan inte lätt att få dom att sitta still heller. Men dom kan vara fina flickor om dom vill ;) Eller hur Sanna.. ;)



Sen var jag i skärholmen med Madde och barnen. Här är sötaste Smilla när hon gör angry face. Jag bara älskar den ungen. Hon är så förbannat söt så man vill bara äta upp henne. Jag har utsett mig till hennes personliga frisör och gjort fina toffsar av dom fina små lockarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0