Fortfarande inga bilder

Och jag vet inte vad felet är! Nu är jag för trött för att försöka.
Om 10 min ska jag slänga mig själv i säng. För idag gick jag upp kl 5 på morgonen och åkte med älskling och jobbade. Efter det mötte vi upp Hasse (Mattes morbror) Sen åkte vi hem, jag tog en dusch och sen åkte vi och hämtade Elina (den fina) hemma hos henne. Efter det vart det middag på E4 baren. Sen åkte vi hem till oss. Jag och Elli tog oss ett glas vin och matte och Hasse fick var sin öl. Lungn kväll alltså.

Imorgon ska vi: Jag, Matte, Elli & Hasse till Kjula och kolla dragrace. Det kommer bli toppen!

Och igår hade vi det sååå super mysigt vi åkte till trosa och kollade bilar och båtar i den super fina hamnen och käkade middag med Mamma, Pappa, Malin, Marcus, Rickard, Enzo, Mormor och Morfar. Det var verkligen en av sommarens mysigaste kvällar och den avslutades med en stor mjukglass. Kan det bli bättre? På en torsdag, nej tror inte det. Tyvärr tog ju inte dumma jag med mig kameran. Det ångrar jag men det får bli nästa gång.

Imorgon ska jag försöka med bilderna om jag kommer ihåg. Nu, innan jag somnar stående, GOD NATT!!! :)


Kommentarer
Postat av: E

Du är den fina <3

2010-08-07 @ 18:48:56
Postat av: Sarah

Nej du är! Love U a lot!!

2010-08-08 @ 00:12:45
URL: http://karleklovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0