Fortfarande ont i magen!!!

Jag blir gaaalen! Jag har fortfarande ont i magen, men nu mår jag fett illa också! USCH! Aja bara en vecka innan allvaret börjar på nytt så e väll bäst att försöka njuta..

I torsdags var Sanna här och fixade håret, hon hade med sig sitt charmtroll Titta en super söt samöjed tik på 1 år. Kyra tyckte väll kanske inte att hon var lika charmig hela tiden men när vi var ute så hade dom super roligt och bara sprang och sprang och sprang. Behöver jag ens säga att Kyra sov gott den natten ;P

Idag kom älskade Elli hem från mammaland (Soumi) Så vi åkte och hämtade hit henne, även hon fick bli fixad i håret. Med litte smisk för att hon inte klippt sig sen december! FY ELINA PYYLAMPII!!!! ;) Men de e lungt jag älskar dig ändå!

Jaha om en vecka börjar skolan så denna veckan tänkte jag försöka träffa alla jag inte träffat så mycket i sommar. Syster & Enzo, Nett, Sanna, Elli och Madde Kanske någon mer som vill hitta på nått roligt?

Nu ska jag joina Älsko i sängen och sova! Natti!!


Kommentarer
Postat av: E

Hehehe. AJA jag ska klippa mig ! Det får bli nu snart isf ! Annars glömmer jag bort det (a)

KÄRLEK <3

2010-08-02 @ 00:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0