Skit också!!

Så typiskt, jag som skulle hitta på massa den här veckan, nu ligger jag hemma i soffan med den absolut värsta mens-värken, täppt i näsan och ont i halsen.
Jag hann iallafall spendera gårdagen i skärholmen med Madde och barnen. Jag busade massa med Smilla och medans madde klättrade runt med Smillisen inne på leklandet så passade jag på att GOSA med baby Colin! Så söta ungar jag fullkommligt älskar dom!

Nu har jag dessutom sammlat på mig massa bilder på alla dar jag inte bloggat och dessutom inte satt in dom på datorn! Jag ska nog ta och fixa det nu faktiskt. Så ni få som faktiskt tittar in här ibland inte tröttnar på att jag aldrig visar upp det jag berättar om. Själv tycker jag nämligen väldigt mycket bättre om bloggar med bilder än dom utan! Det blir lite mer verkligt då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0