Söndag

Jag har tappat två naglar och ser helt mongo ut men Nicole har semester hela nästa vecka också så jag får se ut så här ett tag till.. :P

Idag har jag tagit det fruktansvärt lungt måste jag säga. Träffade Elli en stund och så var vi fram och tillbaka till västerhaninge.

Egentligen har jag inte så mycket att skriva om men ville bara lägga in ett inlägg ändå :P haha sorry..
På tisdag börjar skolan igen. Nu kommer jag ha fasta dagar ser det ut som. Jag kommer att gå i skolan varje tisdag och torsdag 9-12. Soft. Men torsdagarna kommer bli jobbiga. Eftersom jag jobbar 18-22 på kvällen.. Aja jag hoppas på det bästa annars får jag försöka ändra torsdag kvällarna..

Imorgon ska jag försöka städa denna smutsiga lya.
Nu, kolla klart filmen på 6an och sen sova. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0