Å bilen går bra?

Ööö nej. Mattes jävla pulka som han bytt till sig (varför? I dont know) kan man bara köra 200 meter med sen dör den.. ucha. Idag har vi vart ute och snurrat och sen har pypy varit här och käkat hemmagjord pizza.. Myspys. Vi kollade på sex & the city filmen också och drack kaffe från min sjukt snygga dolce gusto! Det blir såå gott!! :D Bästa köpet i år ;) haha Dock skulle jag gått och lagt mig för evigheter sen.. Så det är bäst att jag slänger mig isäng. Imorgon ska jag upp tidigt och ringa vårdcentarlen och hoppas att dom har någon morgontid till mig! Natti!!



Julfint bäddat i våran säng :)





Finaste granen! :D



Med den finaste julgransmattan :) Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0