All play

Jag skulle redan ha vart isäng nu men jag har hållt på å fixa och trixa lite.. Med vad tänker jag inte säga haha :P Närå inget speciellt.. Nu ska jag slänga mig själv in i duschen och sen isäng för imorgon blir en dag med full rulle!! :) Först ska jag till Tumba och leka med Madde och barnen och sen ska jag träna med lillebror och sen ska jag hem och laga mat och sen kommer Pypy över :) Woho Kommer bli en toppen dag! Och imorgon ska jag laga fisk till middag! Det är nyttigt och bra. Idag lagade jag älgskavspanna med ris det var super mumsigt, snabbt och lätt!! Det kommer vi laga många fler gånger hemma hos oss!! Matte älskade det också! :) Nu så.. NATTI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0