Borde sova

Jag har precis kollat på nya Gossip girl.. Det var sjukt bra! Men nu måste jag vänta ända tills 25 januari innan nästa kommer ut! KATASTROF! haha hur ska jag klara mig!?! Aja.. Jag lagade jätte god lax till middag till mig matte äter inte lax så han gjorde hamburgare till sig och efter att han gick och la sig så kom han upp och spydde!! Shit!! Nu är/har verkligen alla i min omgivning blivit magsjuka! Bara jag kvar!! Jag vill inte, hoppas jag klarar mig!! Risken kanske inte är så stor men man får väll trösta sig med att det verkar vara en 1-2 dagars grej.. Blää. Men nu måste jag faktiskt slänga mig isäng. Imorgon ska jag till skolan och sen fika med Pypy! Natti!!



Me and my baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0