Dagen

Det här blir ett snabbt inlägg, måste verkligen hoppa isäng. Ska upp 9.00 imorgon för att åka med pypy till farsta centrum. Efter det blir det hem och fixa hår och ögonfransar inför nyår. Jag kommer ju inte kunna dricka en droppe alkohol eftersom jag går på penecilin.. Men men det gör inte mig så mycket.. Jag dricker ju nästan aldrig ändå. Iallafall. Madde ringde och väkte mig halv två haha men jag försvarar mig med att jag inte hade fått hem penecilinet än så jag kan ju inte sova på nätterna och somnade inte förens fyra på morgonen. Och efter ett antal nätter där jag somnat sex på morgonen är man faktiskt extremt trött & har vänt upponer på dygnet.. men iallafall, Jag gick upp och duschade slängde i mig en goood kopp cappucino från min dolce gusto och sminkade mig. Sen kom madde med familj och hämtade upp mig. Jag hämtade upp mitt älskade penicilin och sen bar det av mot IKEA. Jag och madde sprang omkring och plockade på oss massor medans rikard och smilla satt på 5kronors kafet på barnens IKEA och fikade vi joinade dom sen för att efter det försöka ta oss till kassorna utan att plocka på oss så mycket mer. Jag lyckades att inte köpa ett enda ljus!! Duktiga duktiga Sarah!! Efter det bar det av till dom i tumba där matte joinade oss och vi käkade middag (inte smilla) haha. och efter det åkte vi hem. Vi försökte sätta upp en lampa i taket i sovrummet men det gick lite mindre bra hahaha. Humle och dumle, dum och dummare.. Hur många krävs det för att sätta upp en lampa? fler än bara sarah och matte... :P aaaja.. Alla kan inte va lika händiga som min svåger... (hänvisar till systers blogg) Och som jeanette sa ni har ju roligt iallafall... ja det kan man lungt säga när jag kastade telefonen och skrek nu bäääär jag matte på mina axlar.. :S hahaha Jag spenderade över 2 timmar i telefon med jeanette också så nu är det verkligen dags för sängen. Och snälla be till gud att jag får somna på en gång idag. Annars kommer det bli en HÅRD dag imorgon. NATTI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0