dåligt uppdaterat..

Det vart ingen update igår.. Men jag var i skolan och efter det tränade jag och lillebror i telefonplan. Sen kom pypy och vi lagade mat och mös framför tvn. Sen kom smilla med familj för smilla skulle sova över. Så ett tag var det fullt hus hemma.. Matte var på julbord med jobbet och var hemma redan kl halv tio.. Sen gick nästan alla, smilla och matte somnade och ensamma satt jag och pypy kvar och mös :) idag däremot har det inte hänt jätte mycket.. Smilla har kollat på hitta nemo och bilar och ätit massa ost och skinkpaj. Jag har jobbat stägning och nu står jag i fruängen och förfryser fingrarna i väntan på älsklingen. Nu kom han. Tuuur!! Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0