Fjärde advent

Japp då var det bara 4 hela dagar kvar till jul (eller 5 om man vill) ;) Jag är klar med klapparna till Enzo, pappa och Smilla o Colin :) Resten har jag kvar och jag hoppas på att hitta nått till alla andra imorgon!! Wish me good luck! haha. Idag har jag varit flitig. Jag har städat och fått upp granen och pyntat den. Matte har gjort julskinkan. Sen var vi på jula och köpte "rånarluva" till matte som han ska ha och jobba i så han slipper frysa om ansiktet. Sen var pypy här och käkade lite julskinkamacka med oss :) Mys! Sen har jag bäddat rent sängen också med jullakanen :D dom är såå fina. Ni ska få se. Min stackars hals behöver massa te så nu ska jag återgå till att knarka te :) Btw är det nått som är sjukt skumt med min text. Hoppas det inte blir konstigt när jag lägger in inlägget.

Jobbet ringde idag också och ville att jag skulle ställa upp imorgon. En tjej var sjuk. Men jag har för mycket inbokat så jag hinner verkligen inte + att jag ska på träningsvägledning imorgon kl 17:30. Sen känner jag inte riktigt för att ställa upp för dom. Jag får ändå bara skit för det jag gör.. Och när jag var sjuk så var chefen piss sur.. Ångest.. Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde. Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0