Illa

Jag mår sååå sjukt illa. Uscha och min största skräck är att må lika illa imorgon och bli tvungen att sjukskriva mig.. Jag är rädd för min chef och skulle helst av allt slippa att prata med henne nått mer nu innan jag slutar.. Det är också ett problem, jag känner inte riktigt att jag har råd att vara sjuk.. Har ju bara två pass kvar det här året. Och vill ju ha lite lön i januari också.. Bläääää.. Min mage diggar verkligen inte penecilinet.. :( Det vart bättre ett tag förut, vet inte om det var för att jag åt eller om det var alvedonet men nu är illamåendet tillbaka.. :( Jag ooooooooorkar inte. USCH. Det känns sjukt jobbigt just nu. Och idag kom ett till minus på minus listan.. Jag behöver nytt år och nya tag. Jag behöver goda nyheter och människor fulla med liv. Just nu känns allt kasst. Så nu skiter vi i det här för idag. Natti!!

Mina nya fina te-koppar. Jag fullkomligt ÄLSKAR dom! :) Dom är så jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0