Kinekt och Dolce Gusto

Idag har vi varit på Siba och köpt en Dolce Gusto kaffemaskin :) Den är såå fin och gör super gott kaffe! Nu kommer jag ju dock dricka kaffe varje dag vilket jag inte gjort tidigare eftersom jag inte orkat brygga bara till mig själv :P haha Jag köpte massa ampuller också så att det alltid finns hemma :) Efter Siba åkte vi och åt och sen hem till mamma och gänget igen för att spela Kinekt med lillebrorsan. Han fick det igår i julklapp. Det var sjukt kul men faktiskt skitjobbigt :P På måndag ska jag ringa vårdcentralen, jag har sjukt ont i halsen och nu gör det dessutom ont bara av att prata! Jag orkar inte längre! Nu vill jag bara må bra! Hoppas bara jag inte blir sjukskriven.. Har inte riktigt råd med det känner jag..

Julafton:

Hemma hos min mamma med familj:





Hemma hos mattes mamma med familj:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0