Nu är jag klar

Citronsillen står i kylen, lådorna är klara, julklapparna är köpta och inslagna. Nu är det bara pepparkakskolan kvar. den tänkte jag försöka hinna med imorgon på natten innan jag går och lägger mig. Har bara två skoluppgifter kvar och dem ska inte in förens tisdag och dom är lätta :) så no problem där :) Ja just nu är jag helnöjd. När jag inte tänker på att jag ska jobba imorgon.. Jag har mördarpasset hugo. 15 - 22 blääää. Men sen är jag ledig en vecka.. Jaja dags att ta nya tag. Juste glömde nästan bort att skriva, jag var ju barnvakt åt Enzo idag! Han fick följa med mig och pypy till liljeholmen och shoppa julklappar! Men man skulle väll kunna säga att han inte var helt nöjd med det... Han ville inte äta och inte sitta i vagnen.. Så jag hade det lite stressigt där ett tag.. Men det är tur att han är så förbannat söt. :) Jag löste iallafall problemet med majskrokar.. haha Nä nu är det dags för sängen!! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0