Okej

Jag borde kanske inte förväntat mig att hitta julklappar till alla på en dag.. Men jag har hittat till många. Och är halvnöjd med den stränga budget jag ändå haft. :P Men iallafall Dom bästa är kvar så jag måste försöka hinna med det imorgon.. Då blir det liljeholmen. Nära och bra.

Julklappslistan:

Matte - Klar

Mamma

Pappa - Klar

Marcus - Klar

Syster och Rickard

Enzo - Klar

Madde - Klar

Suss - Nästan Klar

Hasse - Klar

Elli - Klar

Smilla - Klar

Colin - Klar

Så jag har med andra ord en sak till Suss kvar, mamma och malin kvar. De bästa. Nu ska jag bara hitta nått som passar dom bra.. Måste logga in på banken också och kolla status. Om jag vågar. Nu ska jag enbart kolla nyaste the big bang theory och sen är det sängen som gäller. Imorgon MÅSTE jag göra skoluppgifterna. Då gäller ingen dator och ingen tv. Jag får inte gå utanför dörren förens jag är klar.



Våran vackra gran tagen av en paparazzi!! (Bilden är lånad av Pypy) Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0