Today

Idag har vi städat, ja det behövdes verkligen.. Men nu är det rent och fint igen.. Har tonvis med tvätt som väntar.. Skulle gå så mycket fortare om jag orkade bära ner allt till tvättstugan men det orkar jag inte eftersom jag har en tvättmaskin i lägenheten.. Jag ska iallafall boka tvättstugan snart och köra igenom alla handdukar och lakan bara för att det är så skönt med torktummlade handukar :P Trevlig info va? Så mycket intressant har jag att skriva om.. ;P

Nu tittar jag på kungfu panda.. den går på 5an haha. Snart ska jag byta om och åka hem till svärmor och äta middag :) Najs. Sen ska jag leka med Pypy. Undra vad vi ska hitta på..

Bilder från nu:





Haha jag är lat och orkar inte fota med digitalkameran och lägga in bilderna på datorn så jag har kommit fram till att det går mycket snabbt och smidigt att använda datorkameran :P  Därav den extrema kvaliten på bilderna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0