Torsdag 9 December 2010

Halloj alla glada!!
Jag tänkte skriva ett inlägg från mobilen innan jag åkte till jobbet men fuckade ur på telefonen så det vart lixom aldrig av.. :P  Innan jag åkte till jobbet så roade jag mig med att diska, vika massa tvätt, tvätta, laga sjukt god mat och babbla i telefon i närmare två timmar med Madde :) Det känns som att hon och jag är väldigt lika, det är så lätt att prata med henne, vi har samma värderingar och prioriteringar.. :) Jag har sån extrem tur som har så fruktansvärt underbara vänner.. :D Jag verkligen ÄLSKAR ER!! Dig också sys.. :) Nu har jag precis slängt i mig en tallrik pasta med hemmagjord salsa MUMS så nu ska jag ta mig en kopp te och sen hoppa isäng. Imorgon är det plugget som gäller och på lördag kommer madde och barnen hit och smilla ska sova över :D MYS.

NATTI!!!



Titta vilken söt liten skit!! Varför blir dom stor så fort?!! Min bebis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0