Tumult

Idag har varit en ganska omtummlande dag.
Först var det ju skolan och där var det lungt, vi kollade på film det var typ det ända. Sen åkte jag hem och käkade lunch och ringde till CSN, pratade lite med pypy och mamma och sen tog jag tag i mitt liv. Jag ringde banken och sen ansökte jag om studielån. Jag ska säga upp mig från mitt jobb. Imorgon. CSN har ingen anledning att neka mig CSN-lånet så nu skiter jag i mitt äckliga, jobbiga terror-jobb. Jag orkar inte ha ångest innan varje arbetspass. Jag orkar inte få skit för saker jag inte hinner med och jag orkar inte få alla skitpass som ingen annan vill ha fast att jag vart där i 2 år. Nu räcker det. Nu får dom trycka ner någon annan i stövlarna för jag skiter i. NU räcker det.

Har gråtit och haft ångest men nu känns allt "lättare" över hjärtat. Bara man får gråta ut hos mamma så blir allt bra :) Nu ska jag bara ta det jobbiga samtalet med chefen imorgon. Snart blir det sängen. Måste ladda.. Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0