4/7-05

Ja för fem år sen idag så vart jag och matte tillsammans :)
Mycket har hänt sen dess, bra och dåligt.
Men det som sitter djupast i mig är hur han alltid genom vått och torrt stått vid min sida.
Genom död och födelse.
När jag har varit ledsen och glad. Han är min bästa vän och underbara fästman.
Jag är stolt över vad vi klarar av tillsammans. Och tillsammans kan vi alltid vara oss själva.
Jag har funnit mannen i mitt liv. Han som ger mig något att kämpa för och något att vila med.
Jag älskar dig Mathias Stenberg!
I vått och torrt tills döden skiljer oss åt!
Nu ska jag joina mannen i sängen! Men detta inlägg tillängnar jag 5 underbara år med min underbara man!

Jag och Matte på semester i Finland sommaren 09.




Kommentarer
Postat av: Malin

du är så sjukt söt på bilden i min gamla lägenhet. Nått med smilet :) love you <3

2010-07-05 @ 18:43:31
URL: http://malinsown.blogspot.com/
Postat av: Sarah

Visst! Jag gillar den bilden också :) LOVE U!

2010-07-07 @ 19:10:53
URL: http://karleklovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0