Så duktig!

Jag har varit sjukt duktig idag kan jag lova!
Jag gick upp innan elva på förmiddagen. (jävligt bra för å va jag)
Sen tog jag min kalla kaffe. Sen damsög jag heela lilla lägenheten och skurade alla golven.
Efter det gick jag och duschade med kyra :) Min fina lilla flicka! Nu luktar hon UNDERBART gott!!
Efter det lagade jag köttfärsås och pasta, slängde i mig maten och åkte och jobbade stängning!
För att vara jag är detta ett jävla hålligång kan jag lova!
Jag brukar sova, kolla alla bloggar, gå ut med hunden, kanske äta nått och sen brukar jag inte hinna så mycket mer innan det är dags för jobb..
Nu ska jag slänga mig i säng och det ska bli döskönt kan jag lova! :)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0