Bloggtorka!!!!

Ja här har det inte bloggats mycket på senaste tiden..

Så vad har hänt då? Jo jag jobbar sommarschema på jobbet så det blir ganska mycket mer jobb nu under sommaren än vanligtvis. Lika tråkigt som vanligt men bra betalt så vad gör man inte..

Annars tar jag det bara lungt. Enzo har blivit döpt. Kyra har blivit sommarklippt. I lärdags var vi på kolmården med Mattes mamma, syster och morbror. Det var SUPER trevligt!! Måste verkligen göras om! Jag älskar min blivande ingifta släkt! :) Dom är så fruktansvärt sköna människor! Avslappnade, trevliga och roliga. Madde och Rikard har fått sin andra bebis en liten kille som ska heta Colin. Annars.. kommer inte ihåg så mycket mer. Känns som att jag bara slappar och njuter av att vara ledig från skolan och väntar på att den ska dra igång igen. Börjar skolan igen den 9 Augusti. Jag vill bara att tiden ska gå och att jag ska bli klar med skolan. Det kommer bli så bra när jag är klar! :)

Jag har fyllt år också!! Då vart jag bortskämd kan man säga! Jag fick en ny telefon och örhängen från rock by sweden av min älskling och så fick jag en ny ipod av mattes mamma, syster och morbror. Jag fick ett fint rock by sweden halsband av syster med familj också! Och massa pengar av resten :) Jag är mycket nöjd måste jag säga! Och älsklingen som var så otroligt snäll och köpte tre st DYRA presenter, det hade jag verkligen inte räknat med! Totalt bortskämd!! :) Älskade familj ni är såå snälla, jag älskar er!!

Jag har inte lagt över bilderna från dopet och kolmården till datorn än men när jag gjort det så kommer det finfina bilder :)

På söndag firar jag och matte 5 år tillsammans! Tänk 5 år! Tiden går fort när men har roligt!

Jag har ett "beroende" en önskan, en drömm som just nu tar upp mycket tid. Kan inte tala om vad men det är det ända som jag tänker på just nu. Räknar, planerar, kollar runt. Det är verkligen det ÄNDA jag tänker på!! När allt går i lås så kanske jag delar med mig av mina planer ;) Kanske inte ändå.. haha vart ni nyfikna nu? Hehe

GOD NATT!! Imorgon blir det till att jobba kväll.. Innan ska det städas!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

när jag äntligen hittar in här så skriver du det där, inte riktigt fair... vad är planen snoris?? // bigsis <3

2010-07-01 @ 19:46:49
Postat av: Sarah

Svar till bigsis: i´ll never tell ;) haha

2010-07-02 @ 01:22:42
URL: http://karleklovely.blogg.se/
Postat av: Malin

grrrrrr... nu säger enzo att han är arg på dig :)

2010-07-03 @ 21:04:44
URL: http://malinsown.blogspot.com/
Postat av: Sarah

Enzo ska få så många pussar av moster nästa gång att han inte kommer att kunna va arg på mig!!!

2010-07-07 @ 19:12:16
URL: http://karleklovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0