Jaha

Jag som hade tänkt göra så mycket idag.. har inte gjort ett skit känns det som.
Jag har suttit framför datorn hela dagen och försökt plugga men fy fan va svårt det är just nu.. Usch
Jag har diskat och tvättat 3 maskiner kläder och vart ute med hunden thats it.
Hur ska jag kunna sova inatt.. känns som jag har fruktansvärt mycket energi kvar. och klockan är redan mitt i natten. Imorgon blir det iallafall till att jobba kväll 17:55 - 22. Borde vara bra betalt då? hm.
Jag har noll koll.
Deklarera ska vi göra snart för första gången i vårat lilla hem.
Varken jag eller Matte har gjort det förut så det blir spänninde.
Bästisar! Och kyras pojkvän ;)
Kyra och hennes bästa bästis Enzo!
Som by the way ska bo hos oss nästa vecka Tisdag till Lördag för att Nett och Uffe och hela Uffes släkt ska åka till Tallin :) Dom kommer ha så kul att vara med varann i hela 4 Dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0