101123

Idag har jag lyckats tappa en av mina käraste ägodelar. En av mina höganäs te koppar i färgen cacao. Jag grät nästan!! Jag hadde 4 st te-koppar och nu har jag bara 3 kvar! Och färgen cacao brun finns inte kvar längre!! Min fina höganäs servis är hälften aqua (turkos) och hälften cacao (brun) och ingen av de färgerna finns kvar längre. Jag hittar varken någon på blocket eller tradera vad ska jag ta mig till?! Jag tänkte eventuellt ringa till min kära syster och fråga om hon har någon och kanske muta henne lite. Jag är beredd att betala grova pengar för min kopp!! Om den är i fint skick. Så om någon har denna mugg kontakta mig!!! [email protected] men det är nog bättre att kommentera detta inlägg. kollar sällan mejlen. Annars om ni vet någonstans man kanske kan leta? Snälla hjälp mig!!!


Det här är mina färger



Och det här är koppen jag vill ha. Fast jag vill ha den i den bruna färgen. och fatet har jag redan så det är mindre intressant.

Snälla snälla hjälp mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0