20101106

Nu har även lördag passerat och det är nu bara två hela dagar kvar tills nya gossip kommer ;) haha. Behöver jag säga att jag längtar! Obeskrivligt. Men tydligen är det väldigt ointressant och vissa bryr sig ju inte ens om att titta på det VIKTIGA materialet som jag publiserar i min blogg. Och om man inte kollar på previewn så fattar man ju inte varför jag är så exalterad. Så pypy, nästa gång jag lägger upp nått måste du ju kolla på det.. Det tar max 5min av din tid.. :) Det gäller er andra också! Stenhårt! ;D

Imorgon är det jobb som gäller och det är 12-21 så det lär inte hända mycket mer än det..

Idag vaknade jag kl 08.30 av en lycklig liten tjej som satt i sin resesäng och pratade med sig själv. Så jag tog upp henne i våran säng och satte på dvd'n bilar och sen somnade jag om.. När filmen var slut väkte smilla mig igen av att prata med sig själv och låta sjukt lycklig så då var det dags för frukost efter att ha hoppat lite i sängen.. och gett ifrån sig lite glädjetjut.. Detta sov sog matte igenom.. Och då sa han när vi gick och la oss att han vaknar jätte lätt när det handlar om barn.. Yeah right.. Det var bullshit! ;P Men jag förväntade mig inte så mycket mer ändå.. Sen gick vi ut Jag matte smilla och kyra och så var vi ute i lite mer än en timme.. Gungade och promenerade i det fina höstvädret. När vi kom hem satte jag på Rorri och då somnade Smillisen i mitt knä och sen kom familjen och hämtade henne :) Sen var det typ pizza till middag och sen jobbet som gällde för mig.. Men jag är sjukt nöjd med dagen ändå. Men nu är jag sjukt trött kan jag lova! Så nu blir det till att ladda batterierna inför morgondagens jobb. Hoppas att ni också har en underbar helg! Natti!!






Avgudar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0