20101108

Hej gott folk.. Idag har jag tränat, duktiga jag. Efter det var det dags att laga mat och sen har jag bara tagit det lungt.. Nu är pypy här och kollar tv och käkar kakor och snart ska vi kolla på pensionärsjävlar :) haha för det är så jävla störtskönt program i love it. Sen har jag lovat matte att jag ska skaffa en normal dygnsrytm så imorgon blir det upp och hoppa kl 9 och gå ut med hunden innan jag ska åka och träna igen. Idag kom linas matkasse också så imorgon blir det till att laga nått nytt spännande :)

+ alla underbara människor idag är det måndag vilket betyder att gossip girl går i usa om några timmar och imorgon kan jag se det på datorn!! :D :D :D :D Underbart!!! Kommer inte kunna sova inatt haha :D

Och igår på jobbet sålde jag mitt första paket kondomer  haha jag tyckte det var sjukt kul. Man vill nog inte handla sånt av mig om man skulle veta vad jag tänker haha. Stackars kille.

Vi hörs imorgon med nyheter om Gossip ;) Natti!!





Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till två små skitar

jag ska göra mitt bästa.. =D

2010-11-08 @ 22:24:19
URL: http://madeeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0