20101115

Idag har jag inte gjort jätte mycket, men jag har varit och tränat! Duktiga jag. Och jag har börjat på mina skoluppgifter. Jag har gjort en och nästan hela tvåan så nu har jag lite mer än två kvar och det tänkte jag göra klart imorgon. På fredag är det prov också så på onsdag och torsdag ska jag plugga till det. :) Känns bra att en till kurs snart är slut. Siktar på MVG den här gången också.. Det gick ju så bra sist lixom så varför inte ;) hehe

Imorgon kommer nya GOSSIP GIRL! yes :D haha så det är det och plugg och träning som gäller imorgon :D

Nu ska jag prata lite i telefon med pypy och sen promenera med kyra och sen är det sängen som gäller. Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0