20101128

Jag har nu klarat av min jobbhelg.. Den går faktiskt ganska fort när man väl är där.. Den här veckan som kommer ska jag jobba torsdag och söndag.. Men imorgon är jag ledig och då ska jag julpynta!! :D Idag köpte jag pepparkakor, lussebullar, julskum, glögg och julmust! Imorgon kommer bli en underbar dag och jag ska starta den med tomtegröt till frukost! :D Nu kollar jag på gossip som gick idag på 5an. Inspelat på våran underbara Tivo =) Innan kollade vi på film som vi hyrde efter jag slutat den var verkligen super bra! jag älskade den! Det var Jennifer Lopez och Alex O´Loughlin i huvudrollerna och filmen hette The Back-up Plan. Se den jag rekomenderar den starkt! (Riktig tjejfilm)



Nu ska jag spola över pausen, kolla klart och sen hoppa isäng. Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0