Det vart kanske liite shopping?

haha ååh Madde det blir alltid så dyrt att va med dig.. hahaha. För att då är man i skärholmen eller stan eller någon annanstans där man kan köpa saker. Och kan man köpa saker så köper Sarah saker. No mather what.. Det började med att jag sprang rakt in i en tele-2 kille som förlängde mitt abonnemang och gav mig en ny telefon. Nämligen en Samsung galaxy S, den ska nämligen vara bättre än iphone 4 så jag är nöjd. Hoppas jag. haha sådär är jag jaja men det lät bra det tar vi :P haha aja. Sen köpte jag glöggkoppar, tvålpump, 2 par raggsockor och en mössa. Jag är såå nöjd! :D Och så har jag såklart pussat sönder Smilla :) Sötnosen.

Min nya telefon



Mina nya fina glöggkoppar!



Mina gigantiskt mysiga sockor!



och min partymössa ;) haha



Den är super fin min nya mössa och den behövs nu när det är så jävla kallt ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0