Gamenight!

Vi startade lördagen segare än segast! Låg i soffan och kollade på the big bang theory på datorn i några timmar. Sen åkte vi hem till min mormor och morfar och åt tårta (eftersom det är farsdag imorgon) Mormor hade bakat till oss.. haha Sen färgade jag mammas hår och sen gick vi och käkade på grekiska precis nedanför mormor  och morfar.

Efter det åkte jag och matte och plockade upp pypy och sen åkte vi och mötte upp Valle i årsta för att bowla :) Det var sjukt kul ända tills mitten av andra omgången då jag började tröttna på att aldrig träffa käglorna.. haha Efter det åkte vi runt halva stan och tillbaka för att hitta någonstans att spela biljard men hittade ingenstans där det inte var massa med kö så vi bestämmde oss för att spela massa spel i heron city istället. Det var grymt kul. Jag har verkligen haft en perfekt lördag! :D Detta får ta och göras om oftare.. :) Nu är jag dock helt död så ska ta och slänga mig själv isäng efter att jag tvättat ansiktet. Hoppas ni också haft en underbar lördag! God natt!



Hahahaha jag bjuder på den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0