Gott folk

Det vart tyvärr inget inlägg igår men det jag gjorde var: träna, kolla gossip girl, middag och plugga. Jag gjorde klart alla mina hemuppgifter :) Duktiga jag! Så nu ska jag bara plugga till provet på fredag och sen är den här kursen slut!! Nu ligger jag under täcket i sängen och FRYSER arslet av mig. Det är sjukt va kallt det är idag. Funderar på att sova en liten stund.. Vi får se.. Ikväll ska jag iallafall äta på fin-resturang med mamma. Bara mamma och jag, det var läänge sen. Vi ska på Pontus by the sea. Jag fick ju presentkort där i julklapp förra året av jobbet och nu går det snart ut så det är lika bra att gå dit och äta upp det ;) see ya homies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0