Jag vill ha jul!

Idag har jag startat julpyntningen.. Men det känns inte riktigt rätt att ställa fram alla tomtar än.. Why? Det känns som att det är för lång tid kvar.. Jag tror att jag gör det sista till helgen som kommer nu.. Så jag siktar på andra advent istället.. :P Men julgardinerna och ljusstakarna och stjärnorna och kulorna är iallafall uppe! Jag måste bara fixa stripes så jag kan sätta upp utebelysningen på balkongen. Och köpa en ny stjärna till fönstret i sovrummet, den som jag har lyser typ inte, pappret är för tjockt.

Nu sitter jag och väntar på att min man ska komma hem med indiskt :) NOM!



Dålig bild för jag tog den med webkameran.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0