Jobbhelg

Japp det är min tur nu.. Ikväll jobbar jag stängning och imorgon kassan 12-21. BLÄÄ!! Kan knappt vänta tills jag är klar med min utbildning. Jag vill jobba på förlossningen NU!! På måndag tror jag att jag ska julpynta :D Åh jag älskar julen. Stämningen, känslan, dofterna och glädjen. Och självklart lådorna :D Snart ska jag börja göra dom första och pypy har lovat att hon ska bjuda mig på sin mammas lådor. Tur det eftersom min mormor kommer att vara i spanien över jul. Lussebullar måste bakas snart också. :D Jag har ioförsig redan börjat med lussebullar, jag köper dom med kaffet påväg till skolan. And it's my drug. Snart, snart är det tisdag och då är det gossip. Jag längtar. Nu ska jag kolla runt lite på youtube. Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0